بالاترین شناخت مشتری | وبلاگ رسمی کسپرسکی
من یک پسر مسابقه ای هستم. در دنیای اتومبیل ، جایی که تیم های مهندسین و خلبانان بی امان با یکدیگر رقابت می کنند ، پیروزی یکبار هم چیزی را اثبات نمی کند. پیروزی دو بار اغلب با شانس و تصادف مطلق توضیح داده می شود. اما برنده شدن سه بار پشت سر هم به این معنی است که تیم شما به هنر تسلط پیدا کرده و در جایگاه صحیح خود در بین قهرمانان قرار دارد.
بنابراین ، من با کمال افتخار با افتخار می گویم که تیم کسپرسکی به عنوان Gartner Peer Insights انتخاب مشتری 2019 انتخاب شده است. برای سکوی محافظت از Endpoint ، برای سومین سال متوالی.
این تشخیص براساس بررسی های مشتریان ما است. این همان چیزی است که آنها می گویند:
- "ما از Kaspersky از سال 2015 استفاده می کنیم. این فقط نرم افزار ضد ویروس نیست. این مجموعه ای از ابزارهای محافظتی است که مدیریت امنیتی ایستگاه های کاری و سرورها را ساده می کند ، "مدیر ارشد اطلاعات ، صنعت آموزش و پرورش
- " [Kaspersky Endpoint Security] برای [B] قابلیت استفاده محافظت فوق العاده ای از ویروس ها. آنتی ویروس تهدیداتی را که درآمد حاصل از شبکه ، HDD یا دستگاه های قابل جابجایی دارند ، تعریف ، محافظت و از بین می برد. علاوه بر این ، یک شرکت یک عامل (رایگان ، افزونه) دریافت می کند که می تواند به جمع آوری و جمع آوری اطلاعات در مورد رایانه های شخصی ، برنامه های کاربردی و دیگر آمار جالب کمک کند ، "رئیس ارشد امنیت اطلاعات ، صنعت مراقبت های بهداشتی
- " رتبه کلی به عنوان ابزاری ارتباطی به مدیریت ارشد که در ارتقاء ارزش در ابتکارات امنیت اطلاعات سازمان کمک کرده است. گزارش های آسیب پذیری دقیق ، به درک عمیق این مشکل و تدوین راه حل های اصلاح ، کمک می کند. "" قطعاً باید ابزاری برای هر سازمانی وجود داشته باشد که احساس امنیت دارایی های اطلاعاتی خود را از طریق اینترنت ارزشیابی کند ، "مدیر ارشد ، امنیت اطلاعات ، امور مالی صنعت
من می خواهم از مشتری هایم که یک دقیقه از برنامه های کاری کاملاً بسته شده خود را برای نوشتن این بررسی ها سپری می کنند ، قدردانی صمیمانه کنم. تقریباً دو هزار نفر از آنها را داشتیم. البته انتقاداتی هم شده است ، که ما نیز از آنها سپاسگزاریم. شما می توانید تمام بررسی ها را در اینجا بخوانید ، یا یکی از موارد دلخواه خود را ارسال کنید. ما بازخوردهای شما را با دقت بررسی خواهیم کرد و در بهتر کردن محصولات و خدمات ما با شما همکاری خواهیم کرد.
و البته ، من می خواهم این تیم را با این خبر تبریک بگویم – چه از نظر فنی و چه غیر فنی. تحقیق و توسعه ، پشتیبانی فنی ، فروش ، پیش فروش ، بازاریابی ، ارتباطات – همه!
کار خود را ادامه دهید!
نشان تجاری GARTNER PEER INSIGHTS CUSTOMERS 'علامت تجاری و مارک خدمات است گارتنر ، شرکت ، و یا شرکت های وابسته به آن ، و در اینجا با اجازه استفاده می شود. کلیه حقوق محفوظ است. انتخاب مشتری Gartner Peer Insights نظرات ذهنی بررسی های کاربر نهایی ، رتبه بندی ها و داده های اعمال شده علیه یک روش مستند را تشکیل می دهد. آنها نه نماینده نظرات گارتنر یا همکارانش را تأیید می کنند.
.
Comments